Słowa hitu muzycznego promującego Męskie Granie 2019 znają chyba wszyscy: „Życzymy sobie i wam, by nas było stać na święty spokój. Szczęścia ile się da, miłości w bród, mądrych ludzi wokół…” To bardzo uniwersalny przekaz, nie można zaprzeczyć. Z okazji naszych 27 urodzin pokusiliśmy się jednak o bardziej spersonalizowane życzonka. Takie prosto z serca dla Nas i dla Was. Kto wie, może akurat wszystkie się spełnią?
Weź udział w konkursie urodzinowym i wygraj!
Mogłoby się wydawać, że dopiero co wchodziliśmy do sklepów z kolekcją wiosenno-letnią, a tu jesień zapukała nam do drzwi i okazało się, że obchodzimy właśnie 27 urodziny! Ani się obejrzymy, a za oknem pojawi się pierwszy śnieg, w głośnikach zabrzmi „Last Christmas” i znów będziemy życzyć sobie wszystkiego co najlepsze – tym razem z okazji świąt Bożego Narodzenia. Póki co, zamieniamy zwiewne, pastelowe sukienki na mięsiste, ciepłe swetry i obserwujemy co przyniosą nam kolejne miesiące. Ze swojej perspektywy możemy powiedzieć tylko, że będzie się działo, a Dalia jeszcze nie raz w tym roku zaskoczy – mamy nadzieję, mega pozytywnie. Tymczasem zapraszamy Was do skorzystania z oferty urodzinowej, a także do wzięcia udziału w konkursie na Instagramie, w którym to do zgarnięcia wyjątkowy prezent od naszej firmy. Link do zabawy znajdziecie TUTAJ. 🙂
Jak zapewne wiecie dużo się działo w Polsce i na świecie w ciągu ostatnich miesięcy. Pandemia nadal nie powiedziała swojego ostatniego słowa, a sytuacja na rynku jest niezwykle dynamiczna. W Dalii robimy co w naszej mocy, by wciąż rozwijać się, poprawiać z Wami kontakt i tworzyć coraz lepszą bieliznę. W tym roku z powodzeniem (a co istotne zgodnie z planem!) wprowadziliśmy do sprzedaży kolekcje: Bree, Hope, Eminent, Enjoyment, a ponadto rozbudowaliśmy Basic, Swimwear i Sport o zupełnie nowe modele. Do druku wypuściliśmy 2 magazyny Shape me up, przygotowaliśmy też plan współpracy influencerskiej na kolejne miesiące i oddaliśmy Wam głos w konkursach, dyskusjach i live’ach. Dziękujemy Wam za obecność, każdy zakup, miły komentarz, wiadomość prywatną. Gdyby nie Wy, Dalia nie mogłaby istnieć.
Mimo sukcesów jakie już za nami, mamy jeszcze trochę marzeń i życzeń na przyszłość, jeżeli chcecie je poznać, zapraszamy do lektury!
Zacznijmy od naszego zarządu!
Tomasz Włodarczyk – współwłaściciel
Moje życzenia zawodowe są w znacznej mierze spełnione dzięki świetnemu zespołowi Dalii, który wzniósł nasze działania na poziom, o którym zawsze marzyłem. Sobie, a w zasadzie całej branży odzieżowej w Polsce, życzę tego, byśmy mieli w sobie dużo energii i niegasnącego, pozytywnego nastawienia podczas przedłużających się komplikacji związanych z pandemią. Wiem, jak ciężko jest planować teraz cokolwiek do przodu. Rozumiem, że czasami brakuje już sił. Sądzę jednak, że warto. Szczególnie w przypadku firm takich jak Dalia, których potencjał rozwijany jest przez kolejne pokolenia. Mam cichą nadzieję, że przyszły rok umożliwi naszej spółce pełną realizację przyjętych planów w dotychczasowych realiach makroekonomicznych – przyznaję, mamy już dosyć niespodzianek.
CZYTAJ WIĘCEJ: Wyginam śmiało ciało – wywiad z Dalibabką!
Dariusz Włodarczyk – współwłaściciel
Sobie i Wam, Drodzy Współpracownicy, Kontrahenci i Klienci, życzę po prostu stabilizacji, ponieważ to właśnie polityczne i społeczne wydarzenia z Polski i z całego świata, mocno kierują obecnie działaniami handlowymi wszystkich firm, którym przychodzi mierzyć się z coraz trudniejszym rynkiem. W Dalii praktycznie od początku 2020 roku zdecydowanie największym wyzwaniem była towarzysząca nam na każdym kroku niepewność. Zmiany postępują bardzo dynamicznie i dotyczą naprawdę wielu sfer życia firmy. W tym całym zamieszaniu musimy reagować jeszcze szybciej i trafniej, niejednokrotnie podejmując trudną próbę przewidzenia zachowań konsumenckich. Dlatego życzę nam tej upragnionej normalności, aby działania zaplanowane na ten i kolejny rok, miały okazje się w całości wydarzyć, a budżety, jeśli ulegną zmianie, to jedynie na plus!
Teraz czas na Panie…
Sabina Mańka – projektantka
Wielomiesięczne doświadczenia związane z pandemią koronawirusa nauczyły nas już całkiem dobrze funkcjonować w tym niesamowicie wymagającym okresie. Osobiście uważam, że wiedza, którą zdobyliśmy w ostatnim czasie, pozwoli nam na jeszcze wydajniejszą oraz bardziej satysfakcjonującą pracę w kolejnych latach. Nie pozwoliliśmy się zabić, musiało nas więc to wzmocnić! Dziś życzę sobie i innym osobom działającym w branży modowej wielu wyzwań oraz ciekawych projektów, które zaowocują rozwojem własnych kompetencji, dając jednocześnie pole do popisu indywidualnej wyobraźni i kreatywności. Życzę nam też w Dalii ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań i nie powielania żadnego z pomysłów, ponieważ wierzę, że tylko wtedy będziemy w stanie rozwijać naszą markę jeszcze lepiej niż do tej pory.
Sylwia Tomanek-Alagierska – kierownik sprzedaży
Moje życzenia dla Teamu Dalii pozostają niezmienne od wielu lat, ale ich piękno tkwi w tym, że widzę jak na moich oczach sukcesywnie się spełniają. Ponownie życzę więc sobie i Wam – odważnych i świadomych klientek, ponieważ bez nich nie mamy możliwości postępu. To właśnie dzięki otwartości na nasze nowe pomysły i zaufaniu w kontekście jakości produktów, dochodzi do największych zmian, takich jak coraz odważniejsze kolekcje, nowe współprace i kolejne projekty (choćby typu Dalia Talks). Chciałabym życzyć też wszystkim zdrowia, zarówno w wymiarze fizycznym jak i psychicznym. A tak już stricte branżowo – życzę nam mądrych wyborów i decyzji, które będą miały długoterminowe, satysfakcjonujące efekty.
Serdeczne życzenia od współpracujących modelek!
Justyna Czajka – modelka, wieloletnia ambasadorka marki
Życzę sobie i Wam, żeby kolejne lata naszej współpracy były rozważne, a zarazem romantyczne. Rozważne, abyśmy wciąż rozwijali się, inspirowali wzajemnie i szli w wyznaczonym kierunku, przynoszącym Dalii oczekiwane efekty. Romantyczne po to, żebyśmy nie stracili tego, co w komunikacji marka-klient najważniejsze, czyli autentyczności, myślenia poza schematami, bez nudy, sztampy i oklepanych rozwiązań. To chyba najważniejsze w tym niełatwym dla całej branży modowej okresie, aby mimo trudności nie stracić weny do nowych projektów. Na koniec jeszcze życzę wszystkim Dalibabkom miłości do siebie, czyli tej tak zwanej „ciałopozytywności” – to słowo klucz, mimo, że odmieniane już chyba przez wszystkie przypadki, to wciąż ogromne ważne w kontekście wszystkich kobiet budujących społeczności Dalii.
CZYTAJ WIĘCEJ: Michalina Sosna – jak wpłynęło na nią aktorstwo, a jak macierzyństwo?
Killa Rioja – modelka, twarz najnowszej kampanii
Z marką Dalia współpracuję już od dłuższego czasu. Wspólnie stworzyliśmy nie jedną, piękną sesję lookbookową, a także wydaliśmy nowy numer magazynu Shape Me Up. Pracując na co dzień w branży modowej obserwuję z jak różnym skutkiem marki odzieżowe poradziły sobie z utrudnieniami ostatnich 2 lat. Tym bardziej jestem dumna z całego Temau Dalii, który nie tylko pozwolił firmie przetrwać, ale też nie pozwolił sobie na żadne kompromisy względem jakości oferowanych produktów. Cóż, myślę zatem, że życzyłabym sobie i Wam, aby Dalia nigdy się nie zmieniała, a ponadto kolejnych współprac, ciekawych pomysłów, udanych wdrożeń, klientów z otwartymi głowami i wreszcie: możliwości spotkania się wkrótce offline na planie zdjęciowym!
Na koniec słowo podsumowania ze strony redakcji!
Angelika – redakcja Shape me up
Ten kolejny „nienormalny” rok spowodował, że większość osób z naszej branży musiała ponownie przeorganizować swoje podejście do pracy i na nowo ustalić priorytety, głównie dlatego, że klienci marek masowo przenieśli się do świata online`u. Chciałabym, żebyśmy mimo wszystko nie ulegali presji ze strony konkurencji, tylko skupiali się na realizacji misji marki, nie zapominając o obserwacji dynamicznie zmieniających się trendów marketingowych. Francuski powieściopisarz Houellebecq napisał, że po pandemii „będzie tak samo, tylko gorzej”. Życzę nam wszystkim, żeby nie miał racji, a powstająca właśnie na naszych oczach przyszłość okazała się tylko piękniejsza. Jest to przecież możliwe. Nauczyliśmy się już większej wrażliwości, odwagi, sumienności, odpowiedzialności, kreatywności i przede wszystkim długofalowego myślenia w kategoriach efektywności działań. Życzę sobie i Wam, aby tak właśnie wyglądało nasze new normal – lepiej, niż kiedykolwiek wcześniej! 🙂