Nowy rok, nowe plany i oczekiwania, a do tego zazwyczaj… starzy my. Z jednej strony pragniemy powiewu świeżości, z drugiej jak zwykle sceptycznie podchodzimy do zmian. Podobno w 2023 roku w decyzjach zakupowych kierujemy się nie tylko trendami, ale i własnymi doświadczeniami i przekonaniami. Jak wynika z badań, wciąż chętnie stawiamy na marki, z którymi udało nam się nawiązać bliższą relację. Większość z nas deklaruje też, że jest w stanie wydać więcej na produkt, który został wyprodukowany w sposób ekologiczny. Jak się to wszystko ma jednak do światowego fast fashion czy widocznie rosnącego wpływu influencer marketingu na zawartość naszych koszyków? Czy aby na pewno jesteśmy tak rozsądni i odpowiedzialni, jak lubimy się przedstawiać?
Nowości w linii Basic by Dalia! SPRAWDŹ TUTAJ
Bardziej #trendy czy #sustanbility
W 2023 roku trendy z wybiegów przenikają do mainstreamu jeszcze szybciej. Coś co dziś wzbudzi zachwyt na pokazie Versace, jutro pojawi się w propozycji popularnej sieci odzieżowej. Nieco zagubieni i przebodźcowani, już teraz próbujemy złapać równowagę, by choć na moment wyrwać się z lawiny bezrefleksyjnego konsumpcjonizmu. Do czego się odwołujemy? Głównie do takich wartości jak: odpowiedzialność społeczna i środowiskowa marek, ekologiczna, a najlepiej lokalna produkcja, wysoka jakość produktów oraz ich estetyka – która wciąż pozostaje przecież istotna. W myśl tych założeń, związanych bezpośrednio z rosnącym (na szczęście) w siłę alternatywnym nurtem slow fashion, w Internecie aż zaroi się od poradników typu „must have Twojej minimalistycznej garderoby”. A tam obowiązkowo: jakościowa koszula, bawełniany t-shirt, wełniany płaszcz i torebka z drugiej ręki. Takie podejście rozwiązuje wprawdzie część problemu pt. ubrania na jeden raz, a i tak nie ma się w co ubrać – ale generuje inny – bo jak w takich warunkach, jakkolwiek podkreślić swój indywidualny charakter? Jak bawić się modą i czerpać z niej przyjemność?
Bielizna na co dzień i specjalne okazje! Miski A-M i obwody 60-100 SPRAWDŹ TUTAJ
Czy basic może być w ogóle trendy?
To już kolejny rok, gdy bieliźniane trendy od samego początku królują na wybiegach w Mediolanie, Paryży czy Nowym Jorku. Biustonosze wychodzą z ukrycia, a projektanci przekonują odbiorców do swoich awangardowych pomysłów. Coraz bardziej świadome kobiety, nie pragną jednak bielizny, która pięknie prezentuje się tylko na zdjęciach czy topowych modelkach. Chcą wreszcie czuć się dobrze we własnej skórze, tego nauczył je już rok 2022. Szczególnie w kontekście bielizny oczekują zatem wygody, coraz chętniej stawiając na jakość, a nie ilość. Do naszych salonów Dalia Lingerie w całej Polsce, kobiety w różnym wieku przychodzą po profesjonalną poradę braffiterską i coraz częściej… uniwersalną bieliznę! Taką, która sprawdzi się w wielu stylizacjach i posłuży lata, a jednocześnie dopasuje się do ich stylu i charakteru. W takich sytuacjach proponujemy daliową bestselerową linię Basic, która wbrew powszechniej opinii, wcale nie oznacza wyłącznie czarnych biustonoszy i bezszwowych fig!
Jednak beżowy klasyk? Mamy go w wielu wariantach! ZOBACZ TUTAJ
Bielizna basic taka jak Ty!
Nowoczesne klasyki bieliźniane to nie to samo co jeszcze kilka lat temu. Kobiety są odważniejsze i chcą czuć się pięknie przede wszystkim dla siebie. Pewna siebie 40-latka w 2023 roku ubiera czerwony biustonosz pod białą, prześwitującą koszulę i wychodzi z domu na podbój świata! A my, wychodząc naprzeciw takim oczekiwaniom, odświeżamy kolekcję Basic o zupełnie nowe modele. Poza znaną i lubianą Olą, Emilią, Bree oraz Spacer – rozbudowujemy Sarę o nowe kolory. Już nie tylko beż, biel i czerń, ale i granat, a nawet soczysta czerwień w towarzystwie pięknego, botanicznego haftu. Do tego całkiem nowe konstrukcje z koronki m.in. model Liwia K33, pierwszy bezfiszbinowiec naszego projektu! Chociaż trzymamy rękę na pulsie i uważnie śledzimy światowe trendy, nie podążamy ślepo ich śladem. Robimy swoje – spokojnie, rozważnie, wsłuchując się w potrzeby nowych i stałych klientek.
Ostatecznie wszystkie kobiety w 2023 roku będą chciały bowiem tego samego – znalezienia swojej reprezentacji w komunikacji i ofercie marek, którym ufają.