Luty – gdyby nie Walentynki należałby chyba do najmniej lubianych miesięcy w roku. Zimowa szaruga daje się we znaki. Dnia co prawda powoli przybywa, ale wciąż dosyć szybko robi się ciemno. Do tego zimno, a w miastach zamiast puszystej, białej pierzynki, raczej plucha i śliskie drogi. Zwarzywszy na aurę za oknem postanowiliśmy redakcyjnie sprzeciwić się wszechobecnemu przygnębieniu i… wprowadzić już do nas wiosnę! Ponieważ najlepszy sposób na zapowiedź kolejnego sezonu to podsumowanie trendów i typowanie hitów, zaprosiliśmy do rozmowy eksperta w tej dziedzinie – polską markę modową z 30 letnim stażem! Zapraszamy do podróży w zakamarki świata mody, w którą zabierze nas Dyrektor Kreatywna marki Caterina – Anna Heybowicz!
Caterina – istnieje od 1991 roku i jest liderem na polskim rynku mody damskiej. Marka skierowana jest do kobiet, które cenią sobie elegancję i wyrafinowanie. Nienaganne kroje oraz piękne tkaniny to jej wyróżnik.
Co będzie modne?
Redakcja – Mamy co prawda dopiero początek lutego, ale ani się obejrzymy za oknem będzie już wiosna. Czy możecie nam zdradzić, jakie trendy pojawią się u Was w nadchodzącym sezonie?
Caterina – Sezon WL23 będzie pełen niespodzianek. W ofercie naszej marki pojawią się nietypowe połączenia kolorystyczne, nowoczesne printy i całkiem nowe fasony. Od stonowanych pasteli, poprzez kobiece kobalty i fuksje, aż po kolory fluo. Każda z nas odnajdzie w kolekcji coś dla siebie. Nie zabraknie również biznesowej klasyki w wydaniu black and white, oraz marynistycznego połączenia bieli z granatem. Fasony będą zwiewne, lekkie i swobodne. Formy zapewniające komfort noszenia, gwarantujące zarazem idealny krój, który podkreśli kobiecość.
U nas kolekcja wiosenno-letnia już zagościła w sklepach stacjonarnych i e-commerce. Właśnie wprowadziliśmy linię beżową, wyróżniającą się printem zwierzęcym, a dokładniej mówiąc panterką, która nieustannie wraca do trendów co kilka sezonów. Kolejną nowością są nietypowe połączenie kobaltu z fuksją – to dwa kolory idealne dla Polek, które podkreślają ich delikatną urodę. W nowej kolekcji pojawi się również energetyczna pomarańcz, zestawiona dość nietypowo – z brązem. Dzieje się więc, a będzie działo jeszcze więcej!
Twój must have na wiosnę 2023!
Redakcja – Ten opis brzmi naprawdę niezwykle kusząco i inspirująco! Czy jesteście już w stanie wytypować jakiś bestseller z nowej kolekcji? Macie swoje przypuszczenia?
Caterina – Zdecydowanie tak! W naszej marce bestsellery wyłaniają się z kolekcji bardzo szybko. W tym sezonie są to modele z linii „rose” charakteryzujące się pięknym nowoczesnym i bardzo modnym połączeniem koloru czerwonego z fuksją. Naszym klientkom spodobał się również limonkowy płaszcz o nowoczesnym kroju, który mogą nosić zarówno do sportowych jak i eleganckich stylizacji. Serca klientek skradła też jedna z fioletowych kurtek z eco- skóry. Jest to model zdecydowanie dla odważnych i pewnych
siebie kobiet, czyli dla naszych klientek.
Redakcja – Te wszystkie połączenia kolorów, faktur, printów i materiałów – nie są wcale oczywiste. Skąd bierzecie na to pomysły?
Caterina – Inspiracja jest wszędzie! Na pokazach mody w Mediolanie, na targach tkanin w Paryżu, na ulicach Londynu… Śledzenie trendów w pracy dyrektora kreatywnego to podstawa. Muszę je znać, ale nie podążam za nimi ślepo. Marka Caterina istnieje w Polsce od 30 lat, ma mocno zakorzenioną osobowość, swój charakter, niepowtarzalne DNA, którego nie można zmieniać co sezon. Jedyne co należy zrobić to
co sezon je na nowo odkrywać.
Wspierajmy polskie marki!
Redakcja – Wiemy, że w Caterina modne ubrania uzupełniają stylowe dodatki. Moglibyście opowiedzieć o tym trochę więcej?
Caterina – w tym sezonie, najważniejsza była dla nas jakość i unikatowość biżuterii. Każdy model w kolekcji jest ręcznie wykonany w Polsce. Stawiamy na naturalne kamienie, perły oraz 24-karatowe złoto. Biżuteria musi uzupełniać stylizację, a nie ją dominować. Współpracujemy z kilkoma projektantami biżuterii, którzy specjalnie dla nas tworzą piękne i limitowane wzory odpowiednio dobrane do kolekcji.
Redakcja – Wasze ubrania wyróżniają się wysoką jakością, czym kierujecie się zatem w procesie produkcyjnym, aby utrzymać standardy, z których marka znana jest od tak wielu lat?
Caterina – Zawsze staramy się, aby nasze produkty były jakościowe, zarówno pod
kątem wykorzystanych surowców jak i w sposobie ich wykonania. Produkcja odzieży w pełni
odbywa się w Polsce. Cały proces tworzenia, od szkicu na papierze po gotowy produkt na wieszaku
ma miejsce w Polsce i jest to nasza duma. Taka kolekcja „made in Poland” uzupełniona jest
również o akcesoria skórzane, oraz wyroby dziewiarskie, które tworzą dla nas włoscy projektanci.
Od kobiety z myślą o kobiecie!
Redakcja – Na koniec pytanie i podsumowanie w jednym. Powiedzcie, w jaki sposób marka Caterina podchodzi do tematu szeroko pojętej kobiecości?
Caterina – Tworząc nowe projekty inspiruję się przede wszystkim kobietą. Jej
charakterem, fizycznością, potrzebami i wyobrażeniami. Dodaję do tego wybrane trendy,
odpowiednie kolory i wyszukane jakości. Tak powstaje każda kolekcja w marce Caterina. Stworzona przez kobietę, z myślą o drugiej kobiecie!
Redakcja – Bardzo dziękujemy za rozmowę! Mamy nadzieję, że to nie nasze ostatnie spotkanie. 🙂 Już teraz odsyłamy jednak na Waszego Instagrama oraz stronę www, gdzie nasze czytelniczki znajdą jeszcze więcej modowych inspiracji. Do zobaczenia!